Östersund Telemark Club › Forum › Samåkning › Samåkning till Upptaktshelg 2018
- Detta ämne har 11 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 6 år, 11 månader sedan av Catarina Henriksson.
-
FörfattareInlägg
-
JoyGäst
Hej!
Jag är ny medlem här i ÖTC och har anmält mig till upptaktshelgen 🙂 Jag undrar om det är några som ska åka från Östergötland?
Mvh
/ JoyHenrik HarrGästHej!
Jag är också ny och vill gärna samåka till Ramis. Fast från Östersund, inte Östergötland …
/HenrikAnnica WesterlundGästJag och min 9-åriga dotter åker från Östersund vid 12-tiden på fredagen 12. Vi har plast för en till i bilen. Ett av baksäten nerfällt för skidor.
Andreas NorbergGästHej jag är nygammal medlem som gärna vill samåka från Åre till upptaktshelgen i Ramis på torsdag. Jag har en säker Skoda 2 sits med skåp, kan också samåka med andra
Andreas NorbergGästHej jag är nygammal medlem som gärna vill samåka från Åre till upptaktshelgen i Ramis på fredag först och främst, men kan tänka mig att åka på torsdag. Jag har en säker Skoda 2 sits med skåp, kan också samåka med andra
Henrik HarrGästHej Andreas,
Skulle du kunna svänga in och hämta mig i Östersund i så fall?
/HenrikSofia HabyGästHej annica!
Om ni fortfarande har en plats kvar i er bil åker jag gärna med er från Östersund vid lunch fredag. Svara gärna på Sofia.haby@gmail.com.
Andreas NorbergGästHej jag bor i Åre och har gått med i ötc igen. Jag ska på lägret i ramis? Jag söker samåkning från Åre eller Östersund. Jag slutar arbetet i Järpen kl14:45 på fredag och kan fara direkt efter det. Skicka sms eller ring 070 2404965
Andreas NorbergGästHej jag bor i Åre och har gått med i ötc igen. Jag ska på lägret i Ramundberget. Jag söker samåkning från Åre eller Östersund och tillbaka.
Jag kan fara kl 13:45 på fredag från Järpen
Helst samåker jag från fredag kl 13.45 men torsdag eller fredag morgon kan också funka.
Skicka sms eller ring 070 2404965Catarina HenrikssonGästHej!
Jag har knipit en av rastplatserna nu 🙂 och åker från Östersund fredag fm/lunch nån gång. Är det någon som vill åka med?Annica WesterlundGästHej,
Jag har också bil och tänkte åka vid lunch på fredag. Har även med mig min 9-åriga dotter. Ska vi slå våra påsar ihop?
Catarina HenrikssonGästHej Annica! Jag tycker det låter jättebra att slå våra påsar ihop. 🙂 Vi kan väl prata ihop oss om det!? Mitt nummer är 070-6396633 och min mail catarinahenriksson@yahoo.se.
-
FörfattareInlägg