Östersund Telemark Club › Forum › Diskussioner › Reservdelar Rottefella Chili? Detta ämne är tomt. Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt) Författare Inlägg 5 februari 2012 kl. 20:20 #1359 Svara Carl-HenricGäst Hej Hej! Jag har lyckats ha av vajern på mina Rottefella Chili, någon som vet vart jag kan få tag på en ny? Helst i Åre eller Östersund. Tack på förhand! 8 februari 2012 kl. 10:51 #1379 Svara HansGäst Hej Jag har nog några reservdelar liggande… Hör av dig så letar jag reda på dem. Mvh/hans 9 februari 2012 kl. 21:47 #1402 Svara Carl-HenricGäst Tack Hans! Jag sprang ner till Åre Skidsport som bytte ut vajern mot en “järnpinne” så det löste sig. Dom verkade ha lite grejer liggandes 21 februari 2012 kl. 21:47 #1432 Svara Gustaf SjölundGäst Hej! Jag såg på forumet att du kunde ha reservdelar till Chilibindning. Jag har problem med mina- kan jag kontakat dig? Författare Inlägg Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt) Svar till: Reservdelar Rottefella Chili? Information om dig: Namn (obligatoriskt): E-post (publiceras inte) (obligatoriskt): Webbplats: Skicka