Hoppa till innehållet
Östersund Telemark Club
  • Telemark
  • Aktiviteter
  • Medlem
  • Nyheter
  • Forum & prylmarknad
  • Slå på/av webbplatssökning
  • Telemark
  • Aktiviteter
  • Medlem
  • Nyheter
  • Forum & prylmarknad
  • Slå på/av webbplatssökning

Svar till: Köpes: pjäxor mondo 31 (47)

  1. Start≻
  2. Forum≻
  3. Pryltorget≻
  4. Pryltorget

Östersund Telemark Club › Forum › Pryltorget › Köpes: pjäxor mondo 31 (47) › Svar till: Köpes: pjäxor mondo 31 (47)

22 april 2018 kl. 21:31 #7393
Roger Linder
Gäst

Hej!
Jag har ett par stora Scarpa T2 som det står storlek 13 på som jag inte använder.
Är de för stora för dig eller kan de passa?
Med vänlig hälsning!
Roger Linder

Senaste nytt

  • Årsmötesdags igen15 maj 2026
  • Topptursdag och säsongsavslutning29 april 2026
  • Äntligen vårvinter!26 april 2026
  • Fjälltur i Blåsjön22 mars 2026
  • Testkväll i GB18 mars 2026

Kategorier

  • Aktiviteter (244)
    • Free Heel Fiesta (57)
    • Free Heel Paradiso (6)
    • Klubbkvällar (46)
    • Topptursdag (27)
    • Upptaktshelg (56)
  • Inspiration (2)
  • Klubben (83)
  • Osorterat (3)
  • Telemark (81)
  • Webbplatsen (8)

Östersund Telemark Club

styrelsen@telemark.se
medlem@telemark.se
webmaster@telemark.se
Till toppen