Tyck till om våra arrangemang!

Östersund Telemark Club Forum Diskussioner Tyck till om våra arrangemang!

  • Detta ämne har 3 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 11 år sedan av Peter Wrangel.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #1774 Svara
    kalle
    Keymaster

    Inför planeringen av nästa säsongs aktiviteter efterlyser ÖTC medlemmarnas synpunkter på dessas innehåll och fördelning. Den trista sanningen är att vi brottas med vikande deltagarantal under våra stora hållpunkter: skidskolan i Åre tidigt på säsongen och Free Heel Fiesta i slutet av mars, vilken hållits på olika ställen. Att Ramundberget blivit inställt två år på raken lär inte heller hjälpa saken (haha, rim).

    Mer specifikt är vi intresserade av att höra hur folk ser på den uppdelning mellan pist och offpist vi haft i år – att FHF inriktar sig på det senare och att piståkningen lämnas åt våra övriga arrangemang, där Ladängen varit en positiv erfarenhet som vi tänker satsa mer på nästa år.

    ÖTC:s ambition är att utveckla och understödja telemarksåkningen i alla dess former – inom såväl som utanför skidanläggningarnas ramar. Hjälp oss i vårt arbete genom att berätta vad du tycker i denna tråd!

    #1786 Svara
    Robert
    Gäst

    Jag tycker att er uppdelning med off-pist på FHF och mer pistinriktat på andra arr. är en god uppdelning.

    #1787 Svara
    christina hedin
    Gäst

    jag tycker det är bra med lite olika arrangemang. Det är kul med arrangemang på ställen där jag inte brukar åka. Jag tycker det var tråkigt att jag inte kunde följa med på free heel i år.

    #2355 Svara
    Peter Wrangel
    Gäst

    Tackar för en mycket lyckad fortbildningsdag i Duved. Nyttigt och roligt : )
    Peter.

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Svar #1787 i Tyck till om våra arrangemang!
Information om dig: