Testat tele random moonlight?

Östersund Telemark Club Forum Diskussioner Testat tele random moonlight?

  • Detta ämne har 3 svar, 1 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år sedan av Fia.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5962 Svara
    Fia
    Gäst

    Hejsan! Har någon testat moonlights tele rando?http://www.moonlightmountaingear.com/products/bindings/tele-rando.html

    #5975 Svara
    Lars
    Gäst

    Hej!
    Jag har Tele Rando sedan februari. Jag har gjort ett inlägg på Facebook med bild på bindningen och en utförlig recension som du kan läsa i kommentarerna.
    Inlägg på facebook

    Har åkt ett par gånger till sedan dess. Senast så fick jag vid ett tillfälle svårt att få piggarna att greppa ordentligt i hålen framme vid tån på pjäxan. Tror att det berodde på att det blev snö och is i hålen på pjäxan. Det var kall snö som jag tror ömsom tinade och ömsom frös i solen.

    #5978 Svara
    Lars
    Gäst

    inlägg på facebook
    Skrolla ner till 9:februari.

    #5984 Svara
    Fia
    Gäst

    Tack 🙂 Jag köpte nytt senast 99 (övergick till plast och cavring då), så hoppat all teknisk utveckling sedan dess. Senaste åren har jag tänkt att det händer en del nu så lika bra vänta lite till. Kände att Tele rando tåget kanske är det jag ska hoppa på. Men de kostar ju så mkt och jag har läst olika recentiorer där det verkar som en del har haft mkt tekniskt strul och att supporten från moonligt inte funkat. Vill inte att de ska krångla. Hittade ett par nya skidor förra året och tänkte köpa bindningar och pjäser i år. Verkar som du är nöjd Lars, men att de vart lite strul. Hm…. Kanske väntar jag ett år till och hör fler erfarenheter och kanske Moonlight hittar ny producent. Eller så chansar jag. Har ju trots allt inte lagt pengar på tele grejer sedan 99.

    Gott att de blir kallt o snö igen 😀
    /Sofia

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Svar #5975 i Testat tele random moonlight?
Information om dig: