Information om kosttillskottet Kyäni!

Östersund Telemark Club Forum Diskussioner Information om kosttillskottet Kyäni!

  • Detta ämne är tomt.
Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #583 Svara
    Olle Collberg
    Gäst

    Hej!

    På tisdag kväll kommer det vara information om kosttillskottet Kyäni i Östersund.

    Kyänis produkter har funnits ett tag, men är påväg att bli riktigt stora även i Europa, och Hälsingland var den region som växte mest i hela världen förra månaden.

    Jag har börjat äta Kyäni’s ”Health Triangel” och känner mig redan lite piggare trots att jag nyss börjat. Jag har hört om många som tycker det är jättebra då de blivit mycket piggare och hållit sig friskare än förut.

    Produkterna är superintressanta, framtagna på bra sätt och innehåller enbart naturliga produkter som använts av urbefolkningar på många delar av jorden. De har även 100% Nöjd Kund-garanti. Är man inte helt nöjd kan man alltså få pengarna tillbaka!

    För mer info, läs på Kyäni’s egna hemsida: http://www.kyani.net/public/eu/sv/main

    Om ni har chansen, ta den och kom och lyssna på en jätteintressant presentation!

    Exakt tid och plats meddelas lite senare.

    För mer info, ring mig på 0706826686 eller
    maila på olle.collberg@gmail.com

    Hälsningar
    Olle

    #584 Svara
    Olle Collberg
    Gäst

    Är du intresserad av nedanstående information så hör av dig till mig snarast!
    Telefon 0706826686 eller
    mail olle.collberg@gmail.com

    Det är garanterat väldigt intressant.

    Hälsningar
    Olle

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
Svar till: Svar #584 i Information om kosttillskottet Kyäni!
Information om dig: