Väntelista till Free Heel Fiesta 2016

Östersund Telemark Club Forum Diskussioner Väntelista till Free Heel Fiesta 2016

Etiketter: 

  • Detta ämne har 6 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 8 år sedan av Håkan Ericsson.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5830 Svara
    kalle
    Keymaster

    Anmälan till 2016 års upplaga av FHF i Borgafjäll är nu stängd. Det kan dock hända att vakanser uppstår under tiden fram till avfärd, så om du missade att anmäla dig i tid kan du göra ett inlägg i denna tråd med dina kontaktuppgifter för att ställa dig i reservkön.

    Inläggens datum avgör vilka som erbjuds eventuella restplatser.

    #5833 Svara
    Victor Olausson
    Gäst

    Hej ÖTC,

    Såklart så råkade jag missa att anmäla mig igår när jag väl kom hem från jobbet.. Medlem är jag ju redan såklart!

    Tänker att jag ställer mig i kö och håller tummarna! Hoppas jag kommer med och kommer ha lika kul som i fjor.

    #5837 Svara
    Magnus Engblom
    Gäst

    Hej på er, är det fullbokat på denna trevliga resa
    Med vänlig hälsning//Magnus

    #5867 Svara
    Karin Johansson
    Gäst

    Hejsan! Har läst på lite om resan till till Borgafjäll och det låter supertrevligt. Nu håller jag tummar och tår för en restplats…:-)

    #5925 Svara
    August Alvtegen
    Gäst

    Hej! Jag har eget boende och tar helst med egen mat, men vill väldigt gärna följa med.
    Om inte så får man väl följa era spår på avstånd och inbilla sig att man har sällskap.

    #5927 Svara
    August Alvtegen
    Gäst

    +46 (0)739 033597
    august (at) alvtegen.se

    #5934 Svara
    Håkan Ericsson
    Gäst

    Jag är anmäld men dras med en förkylning så det kan komma att bli en plats ledig till denna toppenhelg! Kontakta mig direkt om du är intresserad: hakan.ericsson[att)telemark.se

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Svar till: Väntelista till Free Heel Fiesta 2016
Information om dig: