Samåkning till Upptaktshelg 2018

Östersund Telemark Club Forum Samåkning Samåkning till Upptaktshelg 2018

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #6980 Svara
    Joy
    Gäst

    Hej!

    Jag är ny medlem här i ÖTC och har anmält mig till upptaktshelgen 🙂 Jag undrar om det är några som ska åka från Östergötland?

    Mvh
    / Joy

    #7001 Svara
    Henrik Harr
    Gäst

    Hej!
    Jag är också ny och vill gärna samåka till Ramis. Fast från Östersund, inte Östergötland …
    /Henrik

    #7067 Svara
    Annica Westerlund
    Gäst

    Jag och min 9-åriga dotter åker från Östersund vid 12-tiden på fredagen 12. Vi har plast för en till i bilen. Ett av baksäten nerfällt för skidor.

    #7074 Svara
    Andreas Norberg
    Gäst

    Hej jag är nygammal medlem som gärna vill samåka från Åre till upptaktshelgen i Ramis på torsdag. Jag har en säker Skoda 2 sits med skåp, kan också samåka med andra

    #7075 Svara
    Andreas Norberg
    Gäst

    Hej jag är nygammal medlem som gärna vill samåka från Åre till upptaktshelgen i Ramis på fredag först och främst, men kan tänka mig att åka på torsdag. Jag har en säker Skoda 2 sits med skåp, kan också samåka med andra

    #7081 Svara
    Henrik Harr
    Gäst

    Hej Andreas,
    Skulle du kunna svänga in och hämta mig i Östersund i så fall?
    /Henrik

    #7085 Svara
    Sofia Haby
    Gäst

    Hej annica!

    Om ni fortfarande har en plats kvar i er bil åker jag gärna med er från Östersund vid lunch fredag. Svara gärna på Sofia.haby@gmail.com.

    #7086 Svara
    Andreas Norberg
    Gäst

    Hej jag bor i Åre och har gått med i ötc igen. Jag ska på lägret i ramis? Jag söker samåkning från Åre eller Östersund. Jag slutar arbetet i Järpen kl14:45 på fredag och kan fara direkt efter det. Skicka sms eller ring 070 2404965

    #7087 Svara
    Andreas Norberg
    Gäst

    Hej jag bor i Åre och har gått med i ötc igen. Jag ska på lägret i Ramundberget. Jag söker samåkning från Åre eller Östersund och tillbaka.
    Jag kan fara kl 13:45 på fredag från Järpen
    Helst samåker jag från fredag kl 13.45 men torsdag eller fredag morgon kan också funka.
    Skicka sms eller ring 070 2404965

    #7110 Svara
    Catarina Henriksson
    Gäst

    Hej!
    Jag har knipit en av rastplatserna nu 🙂 och åker från Östersund fredag fm/lunch nån gång. Är det någon som vill åka med?

    #7116 Svara
    Annica Westerlund
    Gäst

    Hej,

    Jag har också bil och tänkte åka vid lunch på fredag. Har även med mig min 9-åriga dotter. Ska vi slå våra påsar ihop?

    #7117 Svara
    Catarina Henriksson
    Gäst

    Hej Annica! Jag tycker det låter jättebra att slå våra påsar ihop. 🙂 Vi kan väl prata ihop oss om det!? Mitt nummer är 070-6396633 och min mail catarinahenriksson@yahoo.se.

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
Svar till: Svar #7085 i Samåkning till Upptaktshelg 2018
Information om dig: