Samåkning Sthlm/FHF t/r alt till Umeå

Östersund Telemark Club Forum Samåkning Samåkning Sthlm/FHF t/r alt till Umeå

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #4688 Svara
    Linn
    Gäst

    Hej!
    Vi är tre glada som önskar samåka med ngn till FHF. Antingen samåkning till och från Sthlm torsd –> sönd eller bara till Umeå på vägen från FHF så att vi kan ta nattåget tillbaka. Vi måste vara tillbaka söderöver måndag morgon så därför funkar det tyvärr inte att ta den gemensamma minibussen på vägen tillbaka…
    Hälsn Linn, Camilla och James

    #4689 Svara
    kalle
    Keymaster

    Hmm… Varför funkar inte nattåget från Östersund? Det går 22.25 och kommer till Stockholm 06.30, vilket vad jag kan se är samma tid som Umeåtåget. Bussarna är framme vid 21-tiden just för att passa det tåget.

    #4690 Svara
    Linn
    Gäst

    Hej!
    Nattåget var fullbokat när vi kollade tyvärr… Hade varit den bästa lösningen naturligtvis.

    #4691 Svara
    Martin
    Gäst

    Antar att ni inte har egen bil då? Ett alternativ är väl att hyra. Jag kommer från Östergötland på torsdagen och kan gärna tänka mig att fylla en hyrbil.

    Annars finns ju Active Ski Travels skidbuss. Vet inte vad det kostar däremot..

    Avresa: Stockholm/Cityterminalen torsdag 12 mars kl. 19:45 Ankomst: Beräknad ankomst Borgafjäll fredag 13 mars kl. 08:00 via Stalom
    Återresa: Borgafjäll söndag 15 mars kl. 17:00 via Stalom Hemkomst: Beräknad ankomst Stockholm/Cityterminalen måndag 16 mars kl. 06:00

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
Svar till: Samåkning Sthlm/FHF t/r alt till Umeå
Information om dig: