Åka tidigare till Ramis

Östersund Telemark Club Forum Samåkning Åka tidigare till Ramis

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #5526 Svara
    Lars Forss
    Gäst

    Är det någon/några som vill åka till Ramis tidigare? 250 kr för en natt ät ju bra pris. Samåka?

    #5527 Svara
    kalle
    Keymaster

    Kanske det ja. Jag kan också tänka mig att åka ner tidigt på fredag morgon som vanligt.

    #5573 Svara
    Lars
    Gäst

    Fredag morgon kanske också kan vara ok, men det blir väl rätt tidigt då? Kan även tänka mig att åka ner onsdag kväll eller torsdag morgon. Då skulle man kunna hinna med att testa endag i Tänndalen också.

    #5596 Svara
    kalle
    Keymaster

    Jo, det blir ju tidig uppstigning då, men inte nödvändigtvis supertidig. De senaste gångerna har det hela för min del utmynnat i ankomst vid 11-12, lunch och sedan eftermiddagskort. Allt beror väl på hur skidsugen man är… 🙂

    #5599 Svara
    Lars
    Gäst

    Ja, jag är skidsugen… 🙂
    Skulle vara intressant att testa Tänndalen, gärna heldag. Och då skulle det vara bra att sova över i Ramundberget, så att man är på plats på morgonen 🙂

    #5659 Svara
    Susanne
    Gäst

    Samåker gärna!

    #5661 Svara
    Magnus
    Gäst

    Jag åker från stan i fyratiden på fredag. 073-1809212

    #5667 Svara
    Liv
    Gäst

    Jag vill samåka på torsdag efterm för åkning i Ramis på fred.

    #5674 Svara
    Lars
    Gäst

    Vill bara meddela hur det ser ut just nu. Jag åker ned torsdag em/kväll. Klar medresenär är Kalle. Ev åker även Liv med mig. Vi kan nog vara max 3 i min bil pga begränsat packningsutrymme.

    #5675 Svara
    Lars
    Gäst

    När ville du åka ned Susanne?

    #5685 Svara
    Susanne
    Gäst

    Jag har hittat samåkare som plockar upp på vägen från Stockholm. Jag behövde lite längre samåkningssträcka än från Östersund. Tack iaf!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
Svar till: Åka tidigare till Ramis
Information om dig: